top_bg.jpg [123.67 KB]

Amodit

 

Inteligentne narzędzie do elektronicznego
obiegu dokumentów w firmie

 

Kiedy wprowadzisz w firmie elektroniczny obieg dokumentów, oszczędzisz czas i obniżysz koszty. Zwiększysz transparentność i usprawnisz pracę. Koniec z ginącymi fakturami, ręcznym wprowadzaniem do systemu dokumentów i przechowywaniem tysięcy segregatorów.

 

Usprawnij obieg dokumentów
i przebieg najważniejszych procesów


Wnioski urlopowe
Obieg wniosków urlopowych przenieś w całości do systemu - wypełniaj, akceptuj i przechowuj.

Obieg umów
Korzystaj z szablonów, możliwości wersjonowania i wspólnie z zespołem pracuj nad dokumentami,
widząc nanoszone przez inne osoby zmiany.   

Obieg korespondencji
Szybko rejestruj korespondencję przychodzącą i ułatwij wysyłkę wychodzącej.
Daj menedżerom wgląd w obieg korespondencji w firmie.

Obieg faktur
Narzędzie OCR sprawi, że system sam odczyta faktury - dodasz dokument, a dane po chwili będą wprowadzone do systemu.
Kieruj faktury na dowolne ścieżki akceptacji i importuj z ERP potrzebne do ich opisu dane.

Rozliczanie zaliczek
Automatyzuj rozliczanie zaliczek i dokumentów kosztowych. Skanuj, rozliczaj zaliczki, akceptuj i księguj w systemie ERP. 

Archiwizowanie
Z łatwością docieraj do potrzebnych, zarchiwizowanych dokumentów.
Zapomnij o pracochłonnym przeszukiwaniu segregatorów.

Obsługa delegacji
Daj pracownikom możliwość wnioskowania o delegacje. Przełożony je zaakceptuje.
Po dołączeniu skanów rachunków i faktur, księgowość rozlicza delegacje. 

 

6 powodów,
dla których Amodit jest przyjazny
dla użytkowników

 

1. Możliwość usprawnienia
każdego procesu

Zbuduj swój workflow od podstaw.

2. Szybkie wdrożenie 

Samodzielnie lub z pomocą BMM stwórz  i uruchom narzędzie nawet w klika godzin, bez pomocy programistów czy działu IT. 

3. Zdalny dostęp

Czytaj, uzupełniaj i zatwierdzaj dokumenty także, kiedy jesteś poza firmą. 

 

 

4. Gotowy do działania

Korzystaj z gotowych do użycia schematów workflow, które możesz dostosować do swoich potrzeb lub zdefiniuj własne.

4. Łatwy do integracji

Amodit jest gotowy do wymiany danych między innymi z SAP, ERP XL, Optimą, Symfonią Forte
i Skalą.

6. Intuicyjny

Chcesz skorzystać z edytora formularza, edytora diagramu, edytora reguł biznesowych? Po prostu zrób. Jako inteligentne narzędzie Amodit zapamięta wykonywane przez ciebie czynności i podpowie dalsze działania.

 

 

Dołącz do ponad 50 000 użytkowników Amodit

Umów się na spotkanie z doradcą! Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i pomożemy Ci znaleźć optymalne narzędzia, które pomogą zautomatyzować procesy
i mądrzej zarządzać kosztami.

 

button_czytaj.png [1.28 KB]

AMODIT - rotator

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., Ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów