top_bg.jpg [123.67 KB]

kariera strona główna rotator

Business Development Manager

w ochronie zdrowia

Miejsce pracy: Rzeszów 

 

Chcesz zmienić swoje życie zawodowe?

Chcesz zrealizować marzenie o własnym biznesie?

Identyfikujesz się ze słowami Petera Druckera:

"Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję"?


Zapraszamy!!

 

11_120.png [5.51 KB]

Twoim głównym zadaniem będzie uruchomienie
i rozwój nowego biznesu:

        Twoja praca będzie obejmowała:

  • wprowadzanie do oferty produktowej BMM rozwiązań automatyzujących procesy i wspierających mądre zarządzanie jednostkami ochrony zdrowia w Polsce,
  • budowę w ramach struktur BMM nowego business unit’u,
  • analizę potrzeb i wyzwań przed jakim stoją decydenci jednostki ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
  • opracowanie i realizacja strategii rozwoju portfolio produktów firmy,
  • sprawdzanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz wypracowywanie warunków współpracy z nimi w zakresie cenników oraz umów,
  • mapowanie rynku, prowadzeniu prospectingu nowych produktów oraz generowanie lead’ów,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • w zakresie nowych wdrażanych rozwiązań profesjonalne doradztwo oraz prezentacje i szkolenia dla zespołu sprzedażowego i Klientów.

Poszukujemy osoby zaangażowanej, kreatywnej, otwartej na poszukiwanie nowych szans biznesowych oraz odnajdującej się w kreowaniu nowego biznesu, która w swoich działaniach wychodzi poza utarte schematy.

Jeżeli masz doświadczenie w branży IT / konsulting w realizacji projektów business development/ startup chcesz wypracowywać rozwiązania na realne potrzeby biznesowe klientów i masz ambicje, aby samodzielnie zarządzać biznesem?
Zgłoś się do Nas.

12_120.png [3.21 KB]

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia: Zapraszamy osoby, które mają na swoim koncie 3 lata doświadczenia (w branży ochrony zdrowia, IT, doradczej) na stanowisku Key Account Managera, Product Managera, Konsultanta Biznesowego, Dyrektora Sprzedaży, Business Development Managera lub Dyrektora Jednostki Biznesowej.
  • Proaktywności i analityczności: Stawiamy na osoby na co dzień wykazujące się pasją do budowania i rozwijania nowego biznesu. Zapraszamy pasjonatów technologii i branży medycznej, którzy stale poszukują wyzwań, odkrywają niestandardowe możliwości i nie boją się wdrażać nowych rozwiązań. Mają doświadczenie w definiowaniu oraz analizie sytuacji biznesowej rynku i klienta w oparciu o informacje, dane i procesy.
  • Determinacji w osiąganiu celów: Czekamy na Ciebie jeśli jesteś otwarty na ambitne cele (uruchamiania nowych biznesów) a warsztat twojej pracy charakteryzuje się systematycznością i samodzielnością w podejmowaniu decyzji. Poszukujesz pomysłów, które pozwolą Ci przezwyciężyć przeszkody stojące na drodze do realizacji celów i osiągnięcia rezultatów. W Twoim słowniku nie ma pojęcia „nie da się”.
  • Umiejętności komunikacji: Szukamy profesjonalistów, którzy są biegli w komunikacji z potencjalnym klientem/partnerem ze szczebla kierowniczego i strategicznego, bez problemu inicjują nowe kontakty i przekładają je na długotrwałe relacje. Lubią pracę z ludźmi i czują satysfakcję ze zgłębiania i rozwiązywania problemów Klientów. Chętnie dzielą się wiedzą z zespołem. Prowadzą jasną, otwartą i systematyczną komunikację (również w języku angielskim – poziom min. B2). 
  • Umiejętność pracy zdalnej: Ofertę kierujemy do osób, które efektywnie pracują zdalnie z klientami, partnerami oraz zespołem, przy wykorzystaniu narzędzi do pracy zdalnej.
  • Mobilność: Z powodu lokalizacji Klientów na terenie całej Polski ofertę kierujemy do osób, które lubią podróżować i poznawać nowych ludzi.

8_120.png [7.43 KB]

  W zamian za Twoje zaangażowanie zapewniamy Ci:

  • bezpieczny dla Ciebie model współpracy, który zapewni Ci zajęcie stanowiska Dyrektora Jednostki Biznesowej, Członka zarządu.
  • korzystne warunki finansowe,
  • szkolenia i certyfikacje z uznanych metodyk np. IPMA, PRINCE2, Desing Thinking i Customer Centric Selling,
  • możliwość działania pod szyldem marki znanej na rynku ochrony zdrowia,
  • interesujące wyzwania zawodowe np. uruchomienie nowego biznesu,
  • doświadczenie i wiedzę BMM (portfolio klientów i zaufanie do marki BMM, know how: sprzedażowe, projektowe, marketingowe, produktowe, administracyjne),
  • narzędzia pracy: laptop, smartphone, samochód

120x120.png [4.61 KB]

Sprawdź na co Cię stać! Nie czekaj! 

Razem z nami możesz spełnić swoje marzenie o stworzeniu nowego biznesu!

Nie czekaj!

dolacz-do-nas.png [1.39 KB]

"Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BMM Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych (CV wraz z listem motywacyjnym) w związku z procesem rekrutacji pracowników. Zgoda obejmuje zarówno obecne jak i przyszłe procesy rekrutacyjne (zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. Nr 0, poz. 1182). Moje dane przekazuje dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."

 

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski