![top_bg.jpg [123.67 KB]](https://bmm.com.pl/storage/image/core_files/2018/11/26/5540841e2b794209f6eb9189e98fa28e/bmm/preview/top_bg.jpg)
Inteligentne narzędzie do elektronicznego
obiegu dokumentów w firmie
Kiedy wprowadzisz w firmie elektroniczny obieg dokumentów, oszczędzisz czas i obniżysz koszty. Zwiększysz transparentność i usprawnisz pracę. Koniec z ginącymi fakturami, ręcznym wprowadzaniem do systemu dokumentów i przechowywaniem tysięcy segregatorów.
Usprawnij obieg dokumentów
i przebieg najważniejszych procesów
Wnioski urlopowe
Obieg wniosków urlopowych przenieś w całości do systemu - wypełniaj, akceptuj i przechowuj.
Obieg umów
Korzystaj z szablonów, możliwości wersjonowania i wspólnie z zespołem pracuj nad dokumentami,
widząc nanoszone przez inne osoby zmiany.
Obieg korespondencji
Szybko rejestruj korespondencję przychodzącą i ułatwij wysyłkę wychodzącej.
Daj menedżerom wgląd w obieg korespondencji w firmie.
Obieg faktur
Narzędzie OCR sprawi, że system sam odczyta faktury - dodasz dokument, a dane po chwili będą wprowadzone do systemu.
Kieruj faktury na dowolne ścieżki akceptacji i importuj z ERP potrzebne do ich opisu dane.
Rozliczanie zaliczek
Automatyzuj rozliczanie zaliczek i dokumentów kosztowych. Skanuj, rozliczaj zaliczki, akceptuj i księguj w systemie ERP.
Archiwizowanie
Z łatwością docieraj do potrzebnych, zarchiwizowanych dokumentów.
Zapomnij o pracochłonnym przeszukiwaniu segregatorów.
Obsługa delegacji
Daj pracownikom możliwość wnioskowania o delegacje. Przełożony je zaakceptuje.
Po dołączeniu skanów rachunków i faktur, księgowość rozlicza delegacje.
6 powodów,
dla których Amodit jest przyjazny
dla użytkowników
1. Możliwość usprawnienia
każdego procesu
Zbuduj swój workflow od podstaw.
2. Szybkie wdrożenie
Samodzielnie lub z pomocą BMM stwórz i uruchom narzędzie nawet w klika godzin, bez pomocy programistów czy działu IT.
3. Zdalny dostęp
Czytaj, uzupełniaj i zatwierdzaj dokumenty także, kiedy jesteś poza firmą.
4. Gotowy do działania
Korzystaj z gotowych do użycia schematów workflow, które możesz dostosować do swoich potrzeb lub zdefiniuj własne.
4. Łatwy do integracji
Amodit jest gotowy do wymiany danych między innymi z SAP, ERP XL, Optimą, Symfonią Forte
i Skalą.
6. Intuicyjny
Chcesz skorzystać z edytora formularza, edytora diagramu, edytora reguł biznesowych? Po prostu zrób. Jako inteligentne narzędzie Amodit zapamięta wykonywane przez ciebie czynności i podpowie dalsze działania.
Dołącz do ponad 50 000 użytkowników Amodit
Umów się na spotkanie z doradcą! Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i pomożemy Ci znaleźć optymalne narzędzia, które pomogą zautomatyzować procesy
i mądrzej zarządzać kosztami.
![wyslij-zapytanie-do-bmm.png [1.44 KB]](https://www.bmm.com.pl/storage/image/core_files/2020/11/10/0477938f6c4328940986e7ab6812788f/bmm/preview/wyslij-zapytanie-do-bmm.png)