Uczestnicy szkoleń prowadzonych w formie wykładów często nie nabywają potrzebnych umiejętności praktycznych. W efekcie popełniają błędy i generują niepotrzebne koszty.
W BMM wierzymy, że najskuteczniejszym sposobem zdobywania umiejętności jest trening stanowiskowy, podczas którego szkolona osoba wszystko robi samodzielnie. Korzysta przy tym ze wskazówek i wsparcia konsultanta. Takie szkolenia proponujemy naszym klientom.
Sprawdzają się one w każdej grupie wiekowej, także wśród osób w wieku 50+, jaką w przeważającej większości stanowi kadra pielęgniarska.
Wyposaż zespół w potrzebne umiejętności
BMM przeprowadza szereg treningów stanowiskowych, podczas których szkoli członków zespołu z obsługi procesów do momentu, w którym wszystko jest dla nich łatwe, oczywiste, a pracownicy "na własnej skórze" odczuwają korzyści ze zmiany.
Przekonaj do zmiany
Zyskaj wsparcie w uświadomieniu zespołom korzyści, jakie przyniesie im nowe podejście i negatywnych skutków utrzymania obecnego stanu rzeczy.Korzystaj z eksperckiego wsparcia
Podczas pierwszych dni lub tygodni po wprowadzeniu zmian otrzymuj informacje zwrotna ze sposobu, działania organizacji czy systemu po zmianie i rekomendacje, co można zrobić lepiej, żeby zrealizować wyznaczone cele.
Przebieg typowego szkolenia procesowego
Identyfikacja barier
Zmiany zawsze stanowią dla zespołów wyzwanie. Dlatego przygotuj się na problemy związane z nabywaniem nowych umiejętności czy wyrabianiem nowych nawyków zespołu. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, trafnie je zidentyfikujemy.
Opracowanie koncepcji szkolenia
Otrzymaj koncepcję szkolenia dostosowaną do potrzeb Twojej organizacji. Uwzględni ona pracę nad doskonaleniem nowych umiejętności, zmiana nawyków i innymi aspektami, które mogą się dla zespołu okazać niezbędne.
Szkolenia i edukacja użytkowników
Zleć nam realizację celów określonych w koncepcji - pomoc pracownikom w zdobywaniu i trenowaniu nowych umiejętności oraz pokonywaniu kolejnych barier.
Analiza informacji zwrotnej
Zyskaj informację zwrotną o tym, jak działają systemy i jednostki organizacyjne oraz rekomendacje, jak zmodyfikować dotychczasowy sposób wprowadzania zmiany, żeby realizować wyznaczone cele.
Dlaczego BMM?
Od ponad 20 lat wspieramy placówki zajmujące się ochroną zdrowia. Zrealizowaliśmy dla nich kilkaset projektów, które obejmowały między innymi: wdrożenia rozwiązań IT, doradztwo, szkolenia, dostawę sprzętu czy oprogramowania.
- Docieramy do wszystkich danych, jakimi dysponuje klient
Jesteśmy w stanie dostać się do wszystkich danych zgromadzonych przez szpital i wykorzystać je do przeprowadzenia analiz.
- Wiemy jakich informacji szukamy
Wiemy, jakie dane będą potrzebne przy rowiązywaniu problemów. Umiemy je znaleźć i połączyć. Wyciągamy na ich podstawie wnioski oraz wskazujemy przyczyny nieefektywności.
- Łączymy dane z systemu z wiedzą o procesach
Na podstawie danych potrafimy przeanalizować działania pracowników i ocenić skutki tych działań. Analiza wsparta doświadczeniem pozwala nam zaproponować poziomy mierników, które powinny być punktem odniesienia do oceny, czy osiągnęliśmy sukces. Po analizie danych proponujemy zmiany w sposobie pracy.
Zobacz, jak dzięki naszym usługom
doradczym skorzystali inni
Case studies
Umów bezpłatną konsultację
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy Ci znaleźć optymalne narzędzia,
które pomogą zautomatyzować procesy i mądrzej zarządzać kosztami.