top_bg.jpg [123.67 KB]

Załatwiaj sprawy pracownicze drogą elektroniczną

 

Daj pracownikom możliwość szybkiego i wygodnego załatwiania spraw kadrowych

 

 

5.jpg [128.91 KB]
Czy pracownicy Twojej firmy mogą już załatwiać sprawy pracownicze drogą elektroniczną? Jeżeli nie, najwyższy czas dać im taką możliwość. To sposób na oszczędność czasu, zwiększenie przejrzystości i wyeliminowanie w firmie szeregu nieefektywności.

Umów się na bezpłatną konsultację!

 

 

Wyzwania

 

Dezorganizacja pracy działu HR

Jeżeli pracownicy nie mogą załatwiać spraw kadrowych elektronicznie, w każdej sprawie kontaktują się z działem HR. Bez względu na to, czy chcą wiedzieć, ile dni urlopu mają do wykorzystania, zmienić konto bankowe czy miejsce zamieszkania zwracają się z tym do działu HR i przerywają pracę jego pracownikom. To ją utrudnia i spowalnia.

Brak wglądu w informacje o statusie załatwienia spraw pracowniczych

Czy pracownicy działu HR w Twojej firmie czują się czasem jak policjanci, którzy tropią, kto z pracowników nie przekazał jeszcze potrzebnych dokumentów? Brzmi znajomo? Być może Twoja firma ma problem z kontrolą statusu załatwienia spraw pracowniczych. Zdarza się tak, gdy:
  • nie ma możliwości sprawdzenia historii kontaktów na linii pracownik-dział HR w systemie informatycznym,
  • większość kontaktów to nigdzie nierejestrowane rozmowy twarzą-w-twarz albo telefoniczne.

 

Długi czas załatwiania spraw 

Czy załatwienie urlopu albo rozliczenie delegacji w Twojej firmie polega na wręczeniu przełożonym lub księgowym pliku papierków? W ten sposób czas załatwiania tych spraw niepotrzebnie się wydłuża i bywa przyczyną „wąskich gardeł”, szczególnie gdy przełożeni są poza firmą.

Wysokie koszty papieru i archiwizacji

Obieg dokumentów kadrowych w wersji „papierowej” sprawia, że niepotrzebnie rosną koszty papieru i archiwizacji.

 

Rozwiązanie

 

Zleć wdrożenie systemu, który umożliwi załatwianie spraw pracowniczych drogą elektroniczną i przyczyni się do wzrostu efektywności. Wybierz TETA ME i obsługę kadrową sprowadź do kilku kliknięć. Dowiedz się więcej.

Umów się na bezpłatną konsultację!

4.jpg [74.05 KB]

 

 

Korzyści

 

16.png [8.56 KB]

Uwolnij czas pracowników 

działów HR, jak i wszystkich innych. Działaj efektywniej.

 

2_120.png [5.53 KB]

Zredukuj koszty papieru i przechowywania

Zamiast drukować wszystkie dokumenty przechowuj je w wersji elektronicznej.

1_120.png [6.89 KB]

Usprawnij pracę działów HR

Zyskaj wgląd do historii korespondencji z każdym z pracowników. Z łatwością identyfikuj osoby, które nie przekazały dokumentów lub informacji w wymaganym terminie.

7_120.png [7.57 KB]

Skróć czas potrzebny na załatwianie spraw pracowniczych

Daj dostęp do informacji oraz możliwość składania i akceptowania wniosków pracowniczych także pracownikom przebywającym poza firmą.

 

 

LO1_2424-web.jpg [326.96 KB]

Umów się z naszym doradcą na bezpłatną konsultację. 

Napisz do mnie!

Andrzej
Dyrektor Jednostki Biznesowej Przedsiębiorstwa

 

kontakt@bmm.com.pl

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., Rudna Mała 47B, 36-060 Głogów Małopolski