top_bg.jpg [123.67 KB]

Załatwiaj sprawy pracownicze drogą elektroniczną

 

Daj pracownikom możliwość szybkiego i wygodnego załatwiania spraw kadrowych

 

Uwolnij czas działów HR

 

Umów bezpłatną prezentację

 

Czy pracownicy Twojej firmy mogą już załatwiać sprawy pracownicze drogą elektroniczną?

 

 

Jeżeli nie, najwyższy czas dać im taką możliwość. To sposób na oszczędność czasu, zwiększenie przejrzystości i wyeliminowanie w firmie szeregu nieefektywności.

 

Wyzwania

 

5.jpg [128.91 KB]

 

1. Dezorganizacja pracy działu HR

 

Jeżeli pracownicy nie mogą załatwiać spraw kadrowych elektronicznie, w każdej sprawie kontaktują się z działem HR. Bez względu na to, czy chcą wiedzieć, ile dni urlopu mają do wykorzystania, zmienić konto bankowe czy miejsce zamieszkania zwracają się z tym do działu HR i przerywają pracę jego pracownikom. To ją utrudnia i spowalnia.

 

2. Brak wglądu w informacje o statusie załatwienia spraw pracowniczych

 

Czy pracownicy działu HR w Twojej firmie czują się czasem jak policjanci, którzy tropią, kto z pracowników nie przekazał jeszcze potrzebnych dokumentów? Brzmi znajomo? Być może Twoja firma ma problem z kontrolą statusu załatwienia spraw pracowniczych. Zdarza się tak, gdy: 

  • nie ma możliwości sprawdzenia historii kontaktów na linii pracownik-dział HR w systemie informatycznym, 

  • większość kontaktów to nigdzie nierejestrowane rozmowy twarzą-w-twarz albo telefoniczne.

 

3. Długi czas załatwiania spraw

 

Czy załatwienie urlopu albo rozliczenie delegacji w Twojej firmie polega na wręczeniu przełożonym lub księgowym pliku papierków? W ten sposób czas załatwiania tych spraw niepotrzebnie się wydłuża i bywa przyczyną „wąskich gardeł”, szczególnie gdy przełożeni są poza firmą.

 

4. Wysokie koszty papieru i archiwizacji

 

Obieg dokumentów kadrowych w wersji „papierowej” sprawia, że niepotrzebnie rosną koszty papieru i archiwizacji. 

 

Rozwiązanie

 

4.jpg [74.05 KB]

 

Zleć wdrożenie systemu, który umożliwi załatwianie spraw pracowniczych drogą elektroniczną i przyczyni się do wzrostu efektywności.

 

Wybierz TETA ME i obsługę kadrową sprowadź do kilku kliknięć. Dowiedz się więcej.

 

Korzyści

 

Uwolnij czas pracowników

działów HR, jak i wszystkich innych. Działaj efektywniej. 

 

Zredukuj koszty papieru i przechowywania

Zamiast drukować wszystkie dokumenty przechowuj je w wersji elektronicznej. 

 

Usprawnij pracę działów HR

Zyskaj wgląd do historii korespondencji z każdym z pracowników. Z łatwością identyfikuj osoby, które nie przekazały dokumentów lub informacji w wymaganym terminie.

 

Skróć czas potrzebny na załatwianie spraw pracowniczych

Daj dostęp do informacji oraz możliwość składania i akceptowania wniosków pracowniczych także pracownikom przebywającym poza firmą.

 

 

 

Umów się z naszym doradcą na bezpłatną prezentację

 

button_czytaj.png [1.28 KB]

 

 

 

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., Rudna Mała 47B, 36-060 Głogów Małopolski