Daj pracownikom możliwość szybkiego i wygodnego załatwiania spraw kadrowych
Czy pracownicy Twojej firmy mogą już załatwiać sprawy pracownicze drogą elektroniczną? Jeżeli nie, najwyższy czas dać im taką możliwość. To sposób na oszczędność czasu, zwiększenie przejrzystości i wyeliminowanie w firmie szeregu nieefektywności.
Umów się na bezpłatną konsultację!
Wyzwania
Dezorganizacja pracy działu HR
Jeżeli pracownicy nie mogą załatwiać spraw kadrowych elektronicznie, w każdej sprawie kontaktują się z działem HR. Bez względu na to, czy chcą wiedzieć, ile dni urlopu mają do wykorzystania, zmienić konto bankowe czy miejsce zamieszkania zwracają się z tym do działu HR i przerywają pracę jego pracownikom. To ją utrudnia i spowalnia.
Brak wglądu w informacje o statusie załatwienia spraw pracowniczych
Czy pracownicy działu HR w Twojej firmie czują się czasem jak policjanci, którzy tropią, kto z pracowników nie przekazał jeszcze potrzebnych dokumentów? Brzmi znajomo? Być może Twoja firma ma problem z kontrolą statusu załatwienia spraw pracowniczych. Zdarza się tak, gdy:
-
nie ma możliwości sprawdzenia historii kontaktów na linii pracownik-dział HR w systemie informatycznym,
-
większość kontaktów to nigdzie nierejestrowane rozmowy twarzą-w-twarz albo telefoniczne.
Długi czas załatwiania spraw
Czy załatwienie urlopu albo rozliczenie delegacji w Twojej firmie polega na wręczeniu przełożonym lub księgowym pliku papierków? W ten sposób czas załatwiania tych spraw niepotrzebnie się wydłuża i bywa przyczyną „wąskich gardeł”, szczególnie gdy przełożeni są poza firmą.
Wysokie koszty papieru i archiwizacji
Obieg dokumentów kadrowych w wersji „papierowej” sprawia, że niepotrzebnie rosną koszty papieru i archiwizacji.
Rozwiązanie
Zleć wdrożenie systemu, który umożliwi załatwianie spraw pracowniczych drogą elektroniczną i przyczyni się do wzrostu efektywności. Wybierz TETA ME i obsługę kadrową sprowadź do kilku kliknięć. Dowiedz się więcej.
Umów się na bezpłatną konsultację!
Korzyści
Uwolnij czas pracowników
działów HR, jak i wszystkich innych. Działaj efektywniej.
Zredukuj koszty papieru i przechowywania
Zamiast drukować wszystkie dokumenty przechowuj je w wersji elektronicznej.
Usprawnij pracę działów HR
Zyskaj wgląd do historii korespondencji z każdym z pracowników. Z łatwością identyfikuj osoby, które nie przekazały dokumentów lub informacji w wymaganym terminie.
Skróć czas potrzebny na załatwianie spraw pracowniczych
Daj dostęp do informacji oraz możliwość składania i akceptowania wniosków pracowniczych także pracownikom przebywającym poza firmą.