Usługi BMM
Szpitale, które nie mają szybkiego wglądu w wiarygodne dane o kosztach
nie znają skali możliwych oszczędności, ani źródeł ewentualnych nieefektywności.
Bywa to przyczyną złych decyzji zarządczych.
Dlatego do Twojej dyspozycji oddajemy zespół ekspertów od analizy danych, procesów
i zarządzania projektami. Pomogą Ci oni zyskać szybki wgląd w istotne dane,
znaleźć źródła problemów z efektywnością oraz pokierują pracą zespołów,
które wdrożą rekomendowane zmiany, tak, by przyniosły oczekiwane efekty.
Możesz skorzystać z jednej lub większej liczby poniższych usług:
Audyt
Zanim podejmiesz decyzję o realizacji działań, które mają na celu redukcję kosztów poznaj stan faktyczny. Jakie są koszty leków i materiałów? Ile towaru jest w magazynach? Dlaczego koszty leków są wyższe niż w innych placówkach oraz jaka jest skala możliwych oszczędności?
Więcej o audycie gospodarki lekowej i materiałowej.
Koncepcja stanu docelowego
Dowiedz się, co zrobić, żeby efektywniej zarządzać lekami i materiałami oraz uszczelnić szpitalne finanse. Zyskaj precyzyjne wskazówki, jakie procesy zmodyfikować i w jaki sposób to zrobić - z jakich narzędzi skorzystać i jakie zmiany organizacyjne wprowadzić.
Więcej o koncepcji stanu docelowego szpitala.
Zarządzanie projektem
Zyskaj eksperckie wsparcie na etapie wdrażania nowych rozwiązań i modeli organizacyjnych. Zleć BMM wprowadzenie projektu zmian w życie, by mieć pewność, że przebiegnie on prawidłowo oraz by ustrzec szpital przed popełnianiem błędów.
Więcej o zarządzaniu projektem w imieniu szpitala.
Analizy i rekomendacje
Chcesz poznać drogę do wyższej efektywności? Dowiedz się, w których obszarach działań szpitala występują problemy i co leży u ich źródła. Jakie decyzje zarządcze będą najlepsze w danej sytuacji?
Więcej o analizach i rekomendacjach.
Szkolenia
Co nas wyróżnia w sposobie prowadzenia szkoleń? Zamiast ograniczać się do wykładów koncentrujemy się na treningach praktycznych, w czasie których pomagamy członkom zespołu nabyć nowe umiejętności i nawyki.
Więcej o szkoleniach.
Zaufali nam
Co klienci doceniają we współpracy z BMM?
Zaczynamy od uzgodnienia, jaki cel chcesz zrealizować i przedstawienia dróg, które Cię do niego doprowadzą. Następnie regularnie monitorujemy postępy na drodze do celu, a kolejne kroki ustalamy zawsze wspólnie z Twoim zespołem projektowym. O jego obserwacjach, problemach i sugestiach rozmawiamy w czasie cyklicznych spotkań roboczych.
"Comiesięczne spotkania zespołu projektowego bardzo ułatwiały zarządzanie zmianą w naszym szpitalu. Personel poznając na koniec każdego miesiąca efekty swojej pracy i odchylenia od pierwotnych założeń, sam sugerował zmodyfikowanie prowadzonych działań, korzystając z rekomendacji zespołu BMM".
Grażyna Zych,
Pielęgniarka Naczelna Szpitala w Tarnobrzegu
Świetnie znamy realia funkcjonowania wszystkich obszarów działalności placówek ochrony zdrowia - od części administracyjnej po medyczną - i dysponujemy specjalistycznymi narzędziami analitycznymi i raportującymi. Dzięki temu, proponowane przez nas rozwiązania są dostosowane do potrzeb i możliwości techniczno-organizacyjnych instytucji, a nasze usługi są kompleksowe oraz uwzględniają plany rozwojowe i strategiczne jednostki.
"Firma BMM nie tylko posiada nowoczesne, funkcjonalne i wydajne narzędzia analityczne przeznaczone dla służby zdrowia. Co ważniejsze ma olbrzymie doświadczenie w pracy ze szpitalami i doskonale zna specyfikę placówek z branży ochrony zdrowia. Dzięki temu, dostosowuje zakres projektu do rzeczywistych potrzeb klienta."
Rafał Łacny,
Administrator Systemu Bank Krwi RCKiK w Poznaniu
Nie zamiatamy problemów pod "dywan", analizujemy możliwe wyjścia z sytuacji, dyskutujemy je z klientem i ustalamy nowe ścieżki działania.
"Każdy problem jest dyskutowany, a BMM ma zwykle klika propozycji jego rozwiązania. Koniec, końców optymalne rozwiązanie jest wspólnie wypracowywane przez zespół BMM i nasz personel."
Wiktor Stasiak,
Dyrektor Naczelny Szpitala w Tarnobrzegu
Jesteśmy dyspozycyjni i organizujemy pracę tak, aby zespół projektowy klienta miał dostęp do zasobów i wiedzy w przypadku sytuacji problemowych.
"Wdrożenie nowego sposobu pracy przebiegało sprawnie. Szkolenia szczególnie stanowiskowe pozwoliły w miarę płynnie rozpocząć całkowite zlecanie leków na pacjęta. Osoby odpowiedzialne za wdrożenie były dostępne telefonicznie. Można było konsultować się i na bieżąco rozwiązywać problemy."
Maria Jarosz,
Pielęgniarka Koordynująca Oddział Pediatryczny Szpitala w Tarnobrzegu
Umów się z naszym doradcą
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy Ci znaleźć optymalne narzędzia,
które pomogą zautomatyzować procesy i mądrzej zarządzać kosztami.