Przekonania,
które leżą u podstaw działania BMM!
Zadowoleni użytkownicy
Wierzymy, że informatyzacja przynosi oczekiwane efekty, jeżeli osoby korzystające z nowo wdrażanych rozwiązań informatycznych z łatwością posługują się oprogramowaniem i widzą korzyści z jego zastosowania. A tak się dzieje, jeżeli zaspokaja ono ich potrzeby. Dlatego staramy się te potrzeby dobrze zrozumieć, a następnie testujemy i ulepszamy proponowane rozwiązania. Pomagamy użytkownikom w zdobywaniu i trenowaniu nowych umiejętności i pokonywaniu kolejnych barier.
Pytamy o cele, nie potrzeby
BMM jest do dyspozycji Klientów od momentu, w którym zastanawiają się, jak zautomatyzować pracę i usprawnić przepływ informacji, aż po wdrożenie i rozwój rozwiązań. Biorąc pod uwagę Twój czas i pieniądze, jak również nasze przywiązanie do upraszczania pracochłonnych czynności, nie zaczynamy od pytania: jakie są Twoje potrzeby? Pytamy raczej: jakie cele chcesz zrealizować? A potem proponujemy drogi, które Cię do nich przybliżą.
Zarządzanie w oparciu o dane,
nie intuicję
Partnerskie podejście
Korzyści i postępy da się zmierzyć, a dobre decyzje podejmuje się w oparciu o dane, a nie intuicję. Szacujemy więc straty, jakie nasi Klienci ponoszą w związku z nieefektywnymi procesami i zyski, jakie osiągną po wyeliminowaniu barier. W pracy posługujemy się raportami, wskaźnikami i innymi miernikami, które pozwalają ocenić, czy wprowadzane zmiany idą w dobrym kierunku i posuwają się we właściwym tempie. Słowem, naszą skuteczność możesz zmierzyć, podobnie jak własne korzyści.
Zarówno dla placówek ochrony zdrowia, jak i dla firm jesteśmy partnerami, a nie tylko dostawcami usług informatycznych, doradczych czy szkoleniowych. Dzięki dekadom doświadczeń rozumiemy wyzwania, jakie przed nimi stoją. Wdrażaliśmy zmiany organizacyjne i techniczne w kilkudziesięciu organizacjach, a nasza wiedza chroni firmy, dla których pracujemy przed popełnianiem błędów na etapie wprowadzania zmian. Co nas wyróżnia? Proaktywne identyfikowanie ryzyk dla powodzenia projektu, sygnalizowanie ich i proponowanie sposobów obsługi. Takie podejście do zarządzania projektami sprawia, że kolejne firmy z sukcesem przechodzą z naszym wsparciem przez zmianę.