top_bg.jpg [123.67 KB]

Usprawnij pracę rejestracji dzięki Call Center

 

W czasie zagrożenia epidemiologicznego w jednostkach służby zdrowia pojawiają się trudności związane z efektywną komunikacją z pacjentem.

 

Często zdarza się, że szpitale nie mają jednego punktu kontaktu, każda poradnia ma swoją osobną rejestrację, a pacjent musi wykonać kilka telefonów, aby uzyskać potrzebne informacje. A gdyby pacjent dzwoniąc do Call Center, mógł jednocześnie umówić wizyty do wszystkich poradni oraz uzyskać informacje na temat funkcjonowania szpitala? Czy komunikacja nie byłaby łatwiejsza? 

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów podjęliśmy współpracę z firmą IRONteam – producentem systemu Call Center.

 

IRONteam współpracuje z 30 największymi szpitalami w Polsce. Dzięki rozwiązaniu GATEway oraz profesjonalnym szkoleniom z komunikacji poprawił wizerunek i jakość obsługi pacjenta w tych placówkach. Z wprowadzonych metod korzystają zdobywające regularne wyróżnienia w prestiżowych rankingach, największe i najlepsze szpitale w naszym kraju m.in. Narodowy Instytut Onkologii Oddział w Gliwicach, Mazowiecki Szpital Bródnowski, a także Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie. 

 MAPA WDROŻENIOWA - Broszura Opisowa-1.jpg [854.79 KB]

 

 
System GATEway to kompleksowe rozwiązanie do telefonicznej obsługi pacjentów. 
 
Narzędzie ułatwia proces rejestracji pacjentów dzięki skupieniu telefonów w jednym, centralnym punkcie. Wdrożenie wiąże się z reorganizacją pracy polegającą na rozdzieleniu rejestracji osobistej od telefonicznej. Zamieszczone w systemie podpowiedzi dla Agentów dotyczące zasad rejestracji i sposobu przygotowania się do badań, usprawnią pracę zespołu. Pacjenci mogą się bez problemu dodzwonić do szpitala i zaoszczędzić czas, co przekłada się bezpośrednio na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Kierownictwo placówki medycznej może efektywnie kontrolować pracę zespołu i optymalizować grafiki.

 

KONSOLA AGENTA - Broszura Opisowa-1.jpg [692.43 KB]

KONSOLA KIEROWNIKA - Broszura Opisowa-1.jpg [629.87 KB]

 

 

 
Jeśli Twoim celem jest zapewnienie dostępności świadczeń dla pacjentów przez efektywną rejestrację – ten system jest dla Ciebie. 
 
Co daje GATEway: 
  • SZYBKA REJESTRACJA: Możliwość rejestracji pacjenta bez konieczności osobistej wizyty w placówce.
  • KOLEJKOWANIE POŁĄCZEŃ: Koniec z zajętym numerem. Każde połączenie jest odbierane i kolejkowane, a pacjent jest informowany o pozycji w kolejce oraz szacowanym czasie oczekiwania na odebranie połączenia. 
  • WIELE KANAŁÓW KOMUNIKACJI: System oferuje możliwość wielokanałowego kontaktu z pacjentem (telefon, SMS, e-mail). Dzięki temu możliwe staje się szybkie powiadomienie o zmianach, odwołaniu lub potwierdzeniu wizyty, konieczności dostarczenia skierowania.
  • JEDEN PUNKT KONTAKTU: System GATEway umożliwia wprowadzenie centralnego numeru telefonu do wszystkich jednostek szpitala. Skupienie ruchu telefonicznego przyśpiesza, upraszcza i systematyzuje rejestrację w całej placówce. Zaledwie kilkuosobowy zespół call center przejmuje znaczną część obowiązków, które do tej pory obarczały wielu pracowników szpitala i dezorganizowały ich pracę.
  • SZKOLENIA: Szkolenia oraz podręczniki z zakresu komunikacji z pacjentem dla pracowników rejestracji medycznych stanowią integralną część wdrożenia systemu oraz wpływają na poprawę wizerunku placówki. Opracowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie podręczniki z zakresu komunikacji, zdobyły w ostatnich latach szereg wyróżnień i pozytywnych rekomendacji.
  • BEZPIECZEŃSTWO DANYCH: System GATEway instalowany jest na serwerze placówki. Dzięki temu wszystkie wrażliwe dane pacjentów oraz nagrania rozmów przechowywane są lokalnie w infrastrukturze szpitala.
     

     

    Masz pytania?

    Skontaktuj się z nami:

    button_czytaj.png [1.28 KB]

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski