top_bg.jpg [123.67 KB]

kariera strona główna rotator

Konsultant / Konsultantka ds. systemów
finansowo-księgowych

Miejsce pracy: Głogów Małopolski / Rzeszów 

<> O projekcie

Poszukujemy kolejnego Konsultanta / Konsultantki ds. systemów finansowo – księgowych, który/a wspólnie z nami będzie zrealizować projekty wdrożeniowe i serwisowe systemu Infomedica w jednostkach medycznych.

Poszukujemy osoby ambitnej, otwartej na nowe wyzwania, lubiącej zmiany i rozwiązywanie złożonych zagadnień logicznych. Posiadasz wiedzę merytoryczną z obszaru finansowo-księgowego i pociąga Cię świat IT? Jeśli chcesz wypracowywać rozwiązania na realne potrzeby biznesowe placówek medycznych zgłoś się do Nas.

 

12_120.png [3.21 KB]

 

Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie pracy działów finansowych z sektora jednostek medycznych przy wykorzystaniu systemów informatycznych.

 

  • analizie potrzeb klienta i przygotowaniu dla niego rozwiązań usprawniających procesy finansowo-księgowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
  • konfiguracji i parametryzacji systemów pod kątem wymagań użytkowników,
  • przygotowywaniu mechanizmów integrujących systemy finansowe z innymi systemami,
  • przekazywaniu wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
  • wsparciu klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania,
  • budowaniu raportów.

12_120.png [3.21 KB]

 
Jeśli spełniasz następujące wymagania:

 

  • masz już na swoim koncie przynajmniej dwuletnie doświadczenie w roli Konsultanta IT/ Wdrożeniowca lub trzyletnie doświadczenie w dziale finansowo-księgowym w organizacji zatrudniającej powyżej 100 osób.
  • dysponujesz bieżącą wiedzą z zakresu pełnej księgowości, podatków, rachunkowości i procesy zachodzące w działach finansowych nie są Ci obce,
  • posiadasz znajomość podstaw systemów operacyjnych (Linux, Windows) i bazodanowych,
  • na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem do identyfikowania potrzeb i rozwiązywania trudności biznesowych poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • jesteś pozytywnie nastawiony/a do zgłębiania tajników systemów finansowych,
  • lubisz podróżować i mobilność nie jest dla Ciebie problemem.
 ... to nie zwlekaj i czym prędzej zgłoś się do Nas:
…tym bardziej jeśli możesz pochwalić:
  • podstawową znajomością języka zapytań SQL (administracja serwerem i optymalizacja, zapytania, procedury),
  • doświadczeniem z systemami Infomedica lub innymi finansowo-księgowymi.
     

12_120.png [3.21 KB]

 

      W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy Ci:
 
  • ścieżkę kariery: możliwość awansu na stanowisko Konsultanta Eksperta, Kierownika Projektów, Analityka lub Menadżera Produktu, 
  • rozwój zawodowy: szkolenia, certyfikacje i doskonalenie kompetencji w zakresie nowoczesnych narzędzi informatycznych i tematyki finansowo-księgowej, ponadto interesujące wyzwania zawodowe w złożonych projektach wdrożeniowych i serwisowych, np. implementacja rozwiązań informatycznych i konsultingowych w jednostkach medycznych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: zarobki adekwatne do twojego doświadczenia i poziomu zaangażowania,
  • pracę w trybie hybrydowym (2 dni w firmie, 3 dni w domu),
  • dodatkowe benefity: a poza pracą wyjazdy i imprezy integracyjne, kursy językowe, kartę Multisport, itp.
   Proces rekrutacyjny:

 

120x120.png [4.61 KB]
Jeśli spełniasz nasze wymagania:
  1. wait for IT…..zadzwoni do Ciebie Anna z HR, która umówi się z Tobą na…
  2. lest’s start…….spotkanie zdalne lub face to face, aby się poznać i zrozumieć wzajemne oczekiwania. Na spotkaniu będzie również obecny Twój przyszły Manager Michał,
  3. time for real test……po pozytywnym przejściu pierwszej rozmowy zaprosimy Cię na testy techniczne z SQL.
  4. Welcome aboart …złożymy Ci ofertę zawierającą warunki i formę współpracy, ścieżkę kariery. Jeśli nie otrzymasz od nas oferty możesz uzyskać informację o swoich mocnych i słabych stronach, które wpłynęły na naszą decyzję.

Sprawdź na co Cię stać!

Nie czekaj! Inni też chcą zdobyć doświadczenie!!

dolacz-do-nas.png [1.39 KB]

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski, zgadzasz się na przetwarzanie przez naszą firmę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, wyślij w mailu lub umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Obowiązek informacyjny
Ochrona danych osobowych jest jednym z kluczowych zadań realizowanych przez BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
    1. przedstawienia oferty pracy,
    2. określania kwalifikacji odpowiednich do wstępnego zatrudnienia, w tym weryfikacja referencji oraz uprawnień;
    3. oceny kwalifikacji na dane stanowisko lub do danego zadania; podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych jest zgoda Kandydata (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, którym BMM Sp. z o. o. powierzyła do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  4. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres 9 miesięcy od zakończenia naboru na stanowisko pracy lub do momentu wcześniejszego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od BMM Sp. z o. o. dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  7. Posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę może Pan/Pani wycofać wysyłając mail w tej sprawie na dowolny adres mailowy naszej firmy (ogólny lub pracownika).
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a brak podania danych nie powoduje żadnych negatywnych skutków prawnych.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

 

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski