Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie klientów BMM z sektora jednostek medycznych w zakresie obsługi systemów informatycznych
Twoja praca będzie polegała na:
-
analizie potrzeb klienta i przygotowaniu dla niego rozwiązań usprawniających procesy administracyjne i medyczne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
-
konfiguracji i parametryzacji systemów pod kątem wymagań użytkowników,
-
przygotowywaniu mechanizmów integrujących różne systemy,
-
przekazywaniu wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
-
wsparciu klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania.
|
Jeśli spełniasz następujące wymagania:
-
masz już na swoim koncie przynajmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku konsultanta wdrożeniowego lub administratora systemów ERP/ HIS,
-
posiadasz znajomość systemów operacyjnych (Linux, Windows), bazodanowych i języka zapytań SQL (poziom podstawowy),
-
a praca z dokumentacją techniczną to dla Ciebie „bułka z masłem”,
-
na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem do identyfikowania potrzeb i rozwiązywania trudności biznesowych Klientów,
-
z łatwością przychodzi Ci przeprowadzanie prezentacji i szkoleń,
-
lubisz podróżować i mobilność nie jest dla Ciebie problemem (posiadasz prawo jazdy kat. B).
... to nie zwlekaj i czym prędzej zgłoś się do Nas:
…tym bardziej jeśli możesz pochwalić się doświadczeniem w branży ochrony zdrowia lub znajomością zagadnień z jednego z obszarów: przychodnia, apteka, laboratorium, blok operacyjny lub AMDX.
|
W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy Ci:
-
ścieżkę kariery: możliwość awansu na stanowisko Konsultanta Eksperta, Kierownika Projektów, Analityka lub Menadżera Produktu,
-
rozwój zawodowy: szkolenia, certyfikacje i doskonalenie kompetencji w zakresie nowoczesnych narzędzi informatycznych, ponadto interesujące wyzwania zawodowe w złożonych projektach wdrożeniowych i serwisowych, np. implementacja rozwiązań informatycznych i konsultingowych w jednostkach medycznych,
-
atrakcyjne wynagrodzenie: zarobki adekwatne do twojego doświadczenia i poziomu zaangażowania,
-
pracę w trybie hybrydowym (2 dni w firmie, 3 dni w domu),
-
dodatkowe benefity: a poza pracą wyjazdy i imprezy integracyjne, kursy językowe, kartę Multisport, itp.
|
Proces rekrutacyjny:
Jeśli spełniasz nasze wymagania:
-
wait for IT…..zadzwoni do Ciebie Anna z HR, która umówi się z Tobą na…
-
lest’s start…….spotkanie zdalne lub face to face, aby się poznać i zrozumieć wzajemne oczekiwania. Na spotkaniu będzie również obecny Twój przyszły Manager Piotr,
-
time for real test……po pozytywnym przejściu pierwszej rozmowy zaprosimy Cię na testy merytoryczne i techniczne.
-
Welcome aboard …złożymy Ci ofertę zawierającą warunki i formę współpracy, ścieżkę kariery. Jeśli nie otrzymasz od nas oferty możesz uzyskać informację o swoich mocnych i słabych stronach, które wpłynęły na naszą decyzję.
|
Sprawdź na co Cię stać!
Czekamy na Ciebie!
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski, zgadzasz się na przetwarzanie przez naszą firmę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, wyślij w mailu lub umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
Obowiązek informacyjny Ochrona danych osobowych jest jednym z kluczowych zadań realizowanych przez BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BMM Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski;
- Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
- przedstawienia oferty pracy,
- określania kwalifikacji odpowiednich do wstępnego zatrudnienia, w tym weryfikacja referencji oraz uprawnień;
- oceny kwalifikacji na dane stanowisko lub do danego zadania; podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych jest zgoda Kandydata (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
- Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom, którym BMM Sp. z o. o. powierzyła do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres 9 miesięcy od zakończenia naboru na stanowisko pracy lub do momentu wcześniejszego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiada Pan/Pani prawo żądania od BMM Sp. z o. o. dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
- Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
- Posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę może Pan/Pani wycofać wysyłając mail w tej sprawie na dowolny adres mailowy naszej firmy (ogólny lub pracownika).
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a brak podania danych nie powoduje żadnych negatywnych skutków prawnych.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
|